اجاره کارخانه غرب تهران

شنبه 28 دی 1398
13:05
قربانزاده

اجاره کارخانه غرب تهران

تاکنون در استان تهران توسعه متوازن زیرساخت صنعتی به صورت دولتی نبوده است. این امر باعث شده تا مرکز ثقل صنعت در جنوب و غرب تهران شکل بگیرد و بیشتر واحدهای صنعتی در شهرک شمس‌آباد و پرند و منطقه جاده مخصوص ایجاد شود. در شرق و غرب تهران بارگذاری صنعت آن‌طور که باید شکل نگرفته و واحدهای صنعتی به صورت پراکنده ایجاد شده است، ضمن آنکه زیرساخت‌های آماده در غرب تهران و شهرک‌های صنعتی جنوب تهران متمرکز شده است.از این رو اوضاع خرید و فروش یا رهن و اجاره کارخانه غرب تهران نسبت به مناطق دیگر تهران بهتر میباشد .

Image result for ‫املاک صنعتی‬‎

بنابراین برای ساماندهی خدمات اولیه دولتی به صنعتگران در منطقه غرب تهران نیاز به ایجاد شهرک‌های صنعتی دولتی وجود داشت. از این رو، برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی شهریار، ملارد و صفادشت برنامه‌ریزی شد .

با آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهریار در مرحله بعد راه‌اندازی شهرک صنعتی ملارد قرار دارد و بعد از آن برای تکمیل شهرک صنعتی صفادشت اقدام خواهد شد. این ۳ شهرک صنعتی در منطقه غرب تهران می‌تواند شکل‌گیری صنعت در غرب و جنوب تهران را متوازن کند و واحدهای صنعتی که به صورت بورسی و پراکنده در منطقه غرب تهران شکل گرفته است در شهرک‌های صنعتی ساماندهی شود.

در زمینه ی خرید یا اجاره کارخانه غرب تهران یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در مکان یابی یک کارخانه ، مشوق های مالی هستند. البته معمولا مکان یابی پروژه محدود به بودجه تعیین شده برای تهیه محل مناسب می شود اما در عین حال توصیه می شود تا مکان های مختلفی جهت شناسایی مشوق های مالی و دولتی مورد بررسی قرار بگیرند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره کارخانه غرب تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]