رهن انبار

شنبه 23 فروردين 1399
10:13
قربانزاده

رهن انبار

تمامی افراد فعال در پیشه انبار داری یا صنعتگرانی که به دنبال اجاره و رهن انبار در تهران هستند با توجه به میزان بودجه خود و نیاز صنایع فعال در آن ، اقدام به احداث انباری ویژه کرده اند . برای مثال فردی با انباری به مساحت ۱۰۰۰ متر و از نوع رو باز تنها مشتری شغل هایی مانند صنف آهن فروشان و یا تولید کنندگان الوار خواهد بود و باید انبار را تنها در محلی که این شغل ها قرار دارند احداث کند .

مطمئنن تا بحال برای استفاده ی روزمره ی خود در زندگی با فضای انبارها سر و کار داشته اید. این روزها در تمامی ساختمان های مسکونی برای واحد هایی که در ساختمان یا آپارتمان برای افراد ساخته میشود ، فضایی را با عنوان انبار در نظر میگیرند تا افراد بتوانند بعد از اسکان در آپارتمان یا ساختمان خود ، در صورت لزوم از آن فضا برای نگه داری لوازم خود استفاده کنند.

اما گاهی افراد برای کسب و کار خود به انبار ها نیاز پیدا میکنند تا کالاهای خود را به اصطلاح دپو کرده و ذخیره سازی کنند تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.از این رو متقاضیان خرید یا اجاره و رهن انبار به دنبال فضایی مناسب با کسب و کار و کالای دپو شده ی خود میگردند.
از ساده ترین مثال ها میتوان به یک سوپر مارکت معمولی اشاره کرد ، در نظر بگیرید یک مغازه یا سوپر مارکتی که هر هفته یا هر ماه محصولات داخل مغازه ی خود را شارژ میکند ، چطور باید این محصولات را در قفسه های مربوطه جای دهد ؟

پس یک فضایی را با عنوان انبار برای دپوی محصولات خود در نظر میگیرد.
از این رو یا باید به فکر خرید انبار باشد یا اگر هزینه ی کافی برای این کار ندارد ، به فکر اجاره و رهن انبار باشد .
پس با توجه به صحبت هایی که شد ، به فضایی که یک یا چند کالا از قبیل کالاهای صنعتی، تجاری، شخصی، لوازم منزل ، مواد غذایی و یا حتی خودرو را نگه داری کند را انبار یا دپوکالا گفته می شود.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن انبار کلیک کنید.


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]