شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

املاک صنعتی هیراد

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

دفتر اداری در غرب تهران

دفتر اداری در غرب تهران
یکی از مهم‌ترین تفاوت های شرق و غرب تهران به علاوه ی قدمت آن‌ها ، صنعتی بودن غرب تهران است. اگر به دنبال خرید و فروش املاک صنعتی مانند سوله ، کارگاه ، کارخانه ، دفتر اداری در غرب تهران یا راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید ، غرب تهران منطقه ی مناسبی برای شماست .
محله‌های شرق تهران قدیمی ‌ترند ، با اینکه در شرق نیز شهرک‌ های جدیدی ساخته‌شده است ولی عمر محله‌های غرب تهران کمتر است.حتی میانگین سنی ساکنین شرق نیز از ساکنین غرب بیشتر است. بنابراین میتوان گفت در غرب افراد جوان تری ساکن هستندو این امر موجب میشود تولید کنندگان و صنعتگرانی که در غرب تهران به کسب و کار مشغول هستند ، و به دنبال نیروی کار فعال و جوان هستند ، به راحتی بتوانند کادر پرسنل خود را تکمیل کنند.


در شرق تعداد فرهنگیان و بازنشستگان دولتی بیشتر است و همین امر باعث بالا بودن میانگین عمر در شرق شده است. در حالی که در غرب مشاغل آزاد بیشتر است و جوانان بیشتری در غرب وجود دارند. به همین دلیل ساکنین شرق بیشر قدیمی و سنتی هستند و غربی‌ها تجددگرا و مدرن.
در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که مهاجرین بیشتر در غرب تهران ساکن می‌شوند زیرا غرب تهران پتانسیل و فضای بیشتری برای رشد و توسعه دارد.از همین رو پیشنهاد ما برای صنعتگرانی که به دنبال ملک مناسبی برای راه اندازی کسب و کارشان هستند، این منطقه از تهران است. شما به عنوان یک متقاضی سوله ، کارگاه ، کارخانه ، زمین صنعتی یا دفتر اداری در غرب تهران ، به راحتی میتوانید به ملک مناسب با شرایطتان دست پیدا کنید.

زیرا در این منطقه جدای از جاده مخصوص ، بازارهای صنعتی مثل استیل ، آهن، فلزات و … شهرک های صنعتی زیادی بنا شده و با مراجعه به این شهرک ها میتوانید املاک مختلف با قیمت های مناسب با بودجه تان و متراژهای مناسب با صنعتتان را بیابید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب دفتر اداری در غرب تهران کلیک کنید.

دفتر اداری در تهران

دفتر اداری در تهران

یکی از دلایلی که کسب و کارهایی نظیر سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین، شرکت‌های خدماتی و … اقدام به خرید یا اجاره دفتر اداری در تهران می‌کنند، تشکیل تیم کاری و تمرکز بر ارتباطات رسمی و کاری خود است. اما در شرایط کنونی معضل اصلی کسب‌و کارهای کوچک و بزرگ، افزایش هزینه‌هاست. خصوصا اجاره دفتر اداری در تهران که برای برخی کسب‌وکارها توجیه منطقی ندارد.
با تغییر الگوهای کسب‌ وکار به‌خصوص در سال‌های اخیر و افزایش علاقه‌مندی برای مدیریت واحدهای اداری شخصی یا خصوصی، خرید و فروش دفتر اداری در تهران افزایش یافته است. ممکن است شما هم در راستای گسترش کسب‌وکار فعلی، راه‌اندازی کسب‌وکار جدید یا استقلال از تیم کاری خود این روزها به دنبال خرید واحدی برای استقرار فعالیت‌های حرفه‌ای‌تان تحت عنوان دفتر کار باشید. هرچند ممکن است تصور غالب عموم بر این باشد که خرید یک واحد اداری با واحد مسکونی تفاوتی ندارد؛ اما بهتر است بدانید خرید واحدهای اداری در مقایسه با واحدهای مسکونی از پیچیدگی بیشتری برخوردار است و نیاز به تحقیق، مشاوره و وقت بیشتری دارد .

دفتر اداری تهران


آیا شما هم تاکنون به دنبال خرید یا اجاره یک دفتر اداری در تهران یا دفترکار مناسب بوده‌اید؟ یک ملک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند نظر شما را برای خرید جلب کند؟ موقعیت اداری فروش می‌خواهید یا موقعیت اداری رهن و اجاره یا … ؟ آیا به دنبال املاک اداری بوده‌اید یا موقعیت اداری؟ ما در این قسمت قصد داریم به بررسی ویژگی‌های مهم یک ملک اداری خوب بپردازیم.
نباید فراموش کرد که خرید یک ملک اداری با یک ملک مسکونی کاملاً متفاوت است؛ در مورد یک موقعیت اداری رهن یا خرید ، شرایط فرق دارد، پس آگاه باشید و بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر یک دفتر کار مناسب را انتخاب کنید با خیال راحت می‌توانید کارهای خود را انجام دهید و حس خوبی داشته باشید. پیش از انجام هر کاری نیاز خود را در نظر بگیرید. باید مشخص کنید که شما دقیقاً چه انتظار یا انتظاراتی از دفتر کار خود دارید. در نظر گرفتن این موارد بسیار مهم است چون به شما برای انتخاب سریع‌تر ملک مورد نظر بسیار کمک می‌کند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب دفتر اداری در تهران کلیک کنید.

دفتر اداری ارزان

دفتر اداری ارزان
اگر دنبال خرید یا اجاره‌ ملکی اداری بوده باشید، احتمالا اولین سوالی که از شما پرسیده می‌شود این است که «ملک اداری» می‌خواهید یا «موقعیت اداری»؟ پس بهتر است تفاوت‌ های ملک اداری با موقعیت اداری را بدانید؛ تفاوت‌هایی که می‌توانند بر تصمیم‌گیری شما برای خرید یا اجاره‌ ساختمان و دفتر اداری ارزان اثرگذار باشند.
بیایید ابتدا نگاهی به تعریف هر کدام بیندازیم.
برای راه‌اندازی یک شرکت یا دفتر شخصی، نیاز به ملکی است که مجوز فعالیت اداری را از سوی شهرداری داشته باشد و نمی‌توان از ملک مسکونی برای فعالیت اداری استفاده کرد.
ملک اداری چیست؟
املاک اداری، که معمولا به صورت آپارتمان هستند، به املاکی گفته می‌شود که شهرداری به آن‌ها مجوز «اداری» داده باشد. از این املاک به صورت قانونی و رسمی می‌توان برای راه‌اندازی دفاتر مختلف اداری استفاده کرد.
موقعیت اداری چیست؟
برخی از ساختمان‌های مسکونی موقعیتشان در خیابان‌های پرتردد یا بر خیابان است. این املاک با اینکه کاربری اداری ندارند، اما به خاطر موقعیتشان بسیار موردتوجه هستند و تحت شرایطی می‌توان از این ساختمان‌ها استفاده‌ اداری نیز کرد. به همین دلیل به آن‌ها املاک با موقعیت اداری گفته می‌شود.
برای فعالیت اداری، علاوه بر استفاده از املاکی با کاربری اداری می‌توان از املاک مسکونی که موقعیت اداری دارند نیز استفاده کرد.
افرادی که به دنبال خرید یک دفتر کار یا رهن دفتر اداری ارزان برای شغل و پیشه ی خود دارند باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهند. یکی از این نکات توجه به نوع ملک و تفاوت ملک اداری با موقعیت اداری میباشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب دفتر اداری ارزان کلیک کنید.

اجاره ی دفتر اداری

اجاره دفتر اداری

تصمیم برای راه اندازی یک دفتر یکی از تصمیمات پیچیده و حساس در زمینه شغلی است. زمانی که بفهمید به اجاره دفتر اداری و یک فضایی برای اداره کارهایتان نیاز دارید ، و مطمئن شوید که این کار علاوه بر هزینه ‌هایی که بر شما تحمیل می‌کند، لازم و مفید است، با این واقعیت رو به رو می‌شوید که احتمالا آشنایی کافی برای ایجاد دفتر کار را ندارید. درواقع شما نمی‌دانید که برای ایجاد یک دفتر کار کجا را انتخاب کنید؟ برای گرفتن مجوزهای لازم به کجا مراجع کنید؟ و حتی تجهیزات دفتر اداری چیست و چطور باید آن‌ها را تهیه کنید.
آیا شغل شما نیز نیاز به دست و پا کردن فضایی به عنوان دفتر کار دارد ؟ آیا تا کنون به دنبال خرید یک دفتر کار یا اجاره دفتر اداری مناسب برای کسب و کار خود بوده اید؟
به نظر شما هنگام خرید دفتر کار یا اجاره آپارتمان اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟
فراموش نکنید که که خرید یک ملک اداری با خرید یک ملک مسکونی بسیار متفاوت است .

اجاره دفتر اداری

برای انتخاب یک ملک مناسب برای اجاره دفتر اداری ، نکاتی منحصر به فرد وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با انتخاب یک دفتر کار مناسب هم خودتان با آرامش خاطر به کارهایتان می‌پردازید و موفق‌تر خواهید بود، و هم مراجعه­‌کنندگان شما حس راحتی بیشتری خواهند داشت.
خب باید متوجه شده باشید که سرمایه گذاری در خرید ملک اداری یا تجاری نسبت به انواع دیگر ملک بهتر است. زیرا عموما مستأجران اینگونه املاک برای مدتی طولانی ملک را اجاره می‌کنند.اما سرمایه گذاری در هر منطقه ای هم نمیتواند به سود شما باشد . انتخاب موقعیت مکانی مناسب برای خرید دفتر کار یا اجاره دفتر اداری از مهمترین نکاتی است که نباید آن را نادیده گرفت.

برای مشاهده ی ادامه مطلب اجاره دفتر اداری کلیک کنید.

رهن دفتر اداری

رهن دفتر اداری
آیا شما به عنوان فردی که به دنبال خرید و رهن دفتر اداری میباشد اطلاعات کافی در رابطه با این نوع املاک را دارید؟ در این موقعیت باید به چه نکاتی توجه شود؟ باید بگوییم بعد از اینکه ملک اداری و تجاری مورد نظر خود را پیدا کردید باید در یک دفتر مشاور املاک معتبر مبایعه نامه تنظیم کنید برای انجام این کار باید موارد ذیر را به یاد داشته باشید.
در هنگام تنظیم مبایعه نامه حتما مالک باید حضور داشته باشد.
اصل سند مالکیت باید همراه مالک باشد و خریدار باید آنرا روئیت کند.
نوع کاربرد ملک بسیار اهمیت دارد ، زیرا دفتر کار یا میتواند موقعیت اداری داشته باشد یا ملک اداری باشد یعنی شهرداری جواز اداری به آن ملک واگذار کرده باشد .
شما باید تعهداتی که در مبایعه نامه ذکر شده را به خوبی مطالعه نمایید و اگر ابهامی در آن وجود داشت جهت شفاف سازی از مشاور املاک سوال نمایید.
بابت تمام وجوه و چکهای پرداختی از فروشنده رسید دریافت نمایید.
بعداز امضای مبایعه نامه اصل آن راتحویل بگیرید.
اصل سند مالکیت بعد از تنظیم مبایعه نامه در املاک سپرده میشود و از تنظیم کننده مبایعه نامه بخواهید تا در متن مبایعه نامه این موضوع ذکر شود.
باید دقت داشته باشید که قبل از انتقال مالکیت از سازمان تامین اجتماعی استعلامی مبنی بر نداشتن بدهی بگیرید تا ملک مورد معامله فاقد بدهی به تامین اجتماعی باشد. زیرا ممکن است پیگیری نکردن این موضوع موجب خسارات مالی برای خریدار شود.
مسلما همه ی ما این روزها ، به دلیل شرایط اقتصادی یا سیاسی خاصی که در جامعه مان حکمفرماست ، تا حدودی با گرانی و مشکلات مالی خود و محیط پیرامون ، دست و پنجه نرم میکنیم و در تلاشیم تا میتوانیم از هزینه های زندگی خود کم کرده
و فشار مالی زیادی را متحمل نشویم . این موضوع بیشتر از هر چیزی بر کسب و کار ، بازار شغل ، صنعت تولید ، و از این قبیل موارد ، تاثیر بسزایی دارد .
در مورد خرید یا رهن دفتر اداری یا هر ملک دیگری نیز این گرانی تاثیر زیادی داشته است . افرادی که در گذشته به راحتی میتوانستند ، به خرید و فروش ملک به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنند ، دیگر مانند گذشته به راحتی روی سرمایه ی خود ریسک نمیکنند .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن دفتر اداری کلیک کنید.

رهن و اجاره ی دفتر اداری

رهن و اجاره ی دفتر اداری
بارها به این نکته اشاره کرده ایم که انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود. حال در نظر بگیرید که این ملک تجاری یا صنعتی بوده و از ارزش بالایی برخوردار باشد ، مثلا تصور کنید شخصی را که به دنبال خرید کارخانه ای بزرگ و خط تولیدی عظیم است ، یا صنعتگری به دنبال رهن و اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار خود میباشد .
شما برای خرید یک دفتر کار یا رهن و اجاره ی دفتر اداری به چه ویژگی هایی توجه میکنید ؟ موقعیت آن ملک ؟ قمت فروش یا اجاره ی آن ؟ فاصله ی ملک با محل زندگی خود؟ ممکن است با خود بگویید یک ملک اداری یا دفتر کار خوب ، باید تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد.
اما جالب اینجاست که فقط این‌ها کافی نیست بلکه باید نکات مهم‌تری را هم در نظر بگیرید که البته ممکن است این نکات با توجه به نیاز هر فرد و فعالیت و شغل وی متفاوت باشد.
قبل از مسئله ی خرید یا رهن و اجاره دفتر اداری باید بدانید که ملک اداری معمولاً یک آپارتمان است و به ملکی گفته می‌شود که شهرداری خود به آن مجوز اداری داده است. می‌توان از این املاک به صورت قانونی و رسمی برای راه‌اندازی دفاتر مختلف اداری استفاده کرد. پس در این حالت شما در واقع ملکی را خریداری می‌کنید که هدف از ساخت آن صرفاً انجام فعالیت‌های کاری و ایجاد دفتر کار بوده است.
اما موارد دیگری نیز در این بین وجود دارد که با عنوان ملک با موقعیت اداری به فروش یا اجاره میرسد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره ی دفتر اداری کلیک کنید.

فروش دفتر اداری

فروش دفتر اداری

انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود,به همین خاطر است که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم, برای خرید و فروش ملک خودتان مستقیما اقدام نکنید و از مشاور املاک حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید.

همانطور که در مطلب قبلی یعنی مقاله ی خرید دفتر اداری ، بیان شد ، امروزه هر شغلی نیاز مبرم به یک دفتر اداری و فضایی برای معرفی شغل و کسب و کار و فعالیت خود دارد.


در مطالب گذشته به این موضوع اشاره شد که منطقه ای که یک وکیل باید به دنبال دفتر کار باشد ، با منطقه ای که یک مهندس صنایع یا تولید کننده ی استیل و فلزات به دنبال دفتر است ، بسیار متفاوت است .

باید بگوییم که شما به راحتی میتوانید در هر منطقه ای از تهران ملک برای فروش دفتر اداری بیابید . ولی نکته ی بسیار مهم این است که هر شغلی به یک منطقه ی خاص نیاز دارد.

مثلا در بزرگراه فتح یا همان جاده مخصوص که یکی از مناطق صنعتی مهم و پر رونق تجاری در تهران محسوب میشود ، مجتمع های صنعتی تجاری یا اداری زیادی مشغول به فعالیت هستند مانند مجتمع تجاری اداری تجارت استیل ، پاساژ های پارس غدیر ، پارس حمید ، پارس امیر ، فتح و بسیاری از مجتمع های دیگر که از تعداد زیادی مغازه های فروشی یا اجاره ای و فروش دفتر اداری برخوردار است .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فروش دفتر اداری کلیک کنید.

خرید دفتر اداری

خرید دفتر اداری

تا کنون مطمئنا با مفاهیم املاک صنعتی و کاربری های مختلف یک ملک آشنا شده اید و میدانید که یک ملک میتواند کاربری هایی اعم از مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی یا اداری داشته باشد ، و هر شخص بنا به نیاز خود به سراغ این املاک رفته و ملک مد نظر خود را تهیه کند.

از املاک صنعتی که در کل به حیطه ی ایجاد کسب و کار مربوط است ، و این روزها بسیار در رابطه با آن میشنوید ، اجاره یا خرید دفتر اداری میباشد. میتوان گفت هر کدام از مشاغلی که در جامعه در حال فعالیت هستند ، برای معرفی کار خود و یا خرید و فروش محصولات تولیدی یا هر نوع فعالیت دیگری به یک دفتر کار اداری نیاز دارد.

این مشاغل میتوانند در ارتباط با نمایندگی های بیمه ، نمایندگی های حقوقی و وکالتی ، دفاتر نمایندگی فروش خودروهای لوکس و خارجی ، امور واردات و صادرات ، آژانس های هواپیمایی ، دفاتر حمل و نقل بین المللی و یا هر مورد دیگری باشد .

برای مثال یک تولید کننده و صنعتگر برای معرفی محصولات خود باید فضایی را به عنوان شوروم محصولات خود در نظر بگیرد تا متقاضی یا مشتری ، به راحتی بتواند تمام محصولات تولید این کارخانه را مشاهده کرده و بهترین و مناسب ترین آن محصول را سفارش داده و خریداری کند.

خب مسلما نمیتوان در یک کارخانه هم محصولی را تولید کرد و هم آن را به فروش رساند . پس صنعتگر موظف است به فکر خرید دفتر اداری و شوروم برای محصولات فروشی خود باشد .

یا یک وکیل دادگستری را در نظر بگیرید که بعد از فارق التحصیل شدن میخواهد وارد بازار کار شده و مشغول فعالیت شود . این فرد باید در اولین قدم به فکر خرید دفتر اداری یا اجاره ی یک دفتر کار برای خود باشد تا بتواند در جامعه ظهور کند .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید دفتر اداری کلیک کنید.

خرید انبار ارزان

خرید انبار ارزان
شما هم میدانید که تهران شهر بزرگی است و همین وسعت بزرگ تهران سبب شده تا سرمایه‌ گذاری در حوزه خرید و فروش املاک بسیار جذاب باشد. برای خرید انبار ارزان ، می‌توان در مناطق مختلفی سرمایه‌ گذاری کرد ولی سوال مهم این است که کدام مناطق برای انبار کالا مناسب‌اند؟
بعضاً مشاهده شده که افرادای در نقاط مختلف این شهر به دنبال خرید انبار ارزان و مناسب برای کسب کار خود هستند و به دلیل هزینه و مبلغ کمتر حاضرند در هر نقطه که فضای مناسبی داشته باشد سرمایه‌گذاری کنند.


خرید انبار ارزان

ولی متأسفانه به این نکته کمتر توجه می‌شود که اولویت اصلی هم برای اجاره و هم برای خرید انبار ارزان ، امنیت منطقه‌ای است که انبار در آن احداث شده است.
در کل انبارها در هر منطقه ای از تعرفه های مشخصی برخوردار هستند که افراد قبل از هرگونه اقدام برای اجاره یا خرید انبار ارزان باید به این نکات توجه کنند.
اگر قصد اجاره فضایی کوچک برای مدت محدود را دارید پیشنهاد دیگر این است که از خدمات یک انبار عمومی استفاده کنید.

انبارهای عمومی فضای اشتراکی مناسبی را برای اجاره در اختیار مستأجران قرارمی‌دهند از جمله انبارهای بسیار کاربردی انبارهای کانتینری هستند. کانتینرها محدودیت انبارهای بزرگ و ثابت را ندارند و می‌توان به راحتی در مدت زمان محدود اجاره کرد.

اجاره این انبارها روزانه محاسبه می‌شود به همین دلیل دردسرهای اجاره انبارهای ثابت را ندارند.

متقاضیان انبارهای کانتینری کسانی هستند که قصد اجاره انبار برای لوازم کم‌حجم و کوچک را دارند به همین دلیل از این نوع انبارها استفاده می‌کنند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید انبار ارزان کلیک کنید.

رهن و اجاره انبار جاده مخصوص

رهن و اجاره انبار جاده مخصوص

قبل از صحبت در رابطه با رهن و اجاره انبار جاده مخصوص بد نیست بدانیم انبارداري به عنوان يكي از زير مجموعه های فعاليت هاي اقتصادي به عمل تهيه و نگهداري كالا گفته مي شود كه هدف از آن عرضه به موقع كالا و تزريق حساب شده آن در بازار مي باشد .

در زنجيره توليد اقتصادي و در روند هاي علمي آن كه به جريان بالا و پايين رود خانه يا رابطه ميان عرضه و تقاضا اتلاق مي شود ، انبار و انبار داري ، جزئي لاينفك بوده كه متصل كننده حلقه هاي مختلف اين جريان ( توليد كنندگان اصلي و فرعي ، مصرف كنندگان اصلي و فرعي ) به هم مي باشد . با توجه به اينكه حجم زيادي از سرمايه مجموعه هاي توليدي و صنعتي را مواد اوليه ، تجهيزات و اجناس به فروش نرفته تشكيل مي دهد ، انباشت و محافظت اصولي از آن ها و اطلاع دقيق از انواع ، تعداد ، قيمت تمام شده ، تاريخ توليد – انقضا و ساير اطلاعات بنيادي آن ها ، كمك شاياني در به فروش رساندن آن ها مي كند.

با پيش آمدن صحبت از رهن و اجاره انبار جاده مخصوص ، شايد خالي از لطف نباشد كه به بررسي این موضوع بپردازیم. تهران ، به عنوان پايتخت ايران ، و داشتن جمعيتي ميليوني ، علاوه بر داشتن بازاري قوي در همه زمينه ها ، به ترمينالي براي تبليغات و ارسال محصولات به اقصي نقاط كشور و حتي جهان تبديل شده است ؛ از اين روي احداث شهرك هاي صنعتي فراوان در اطراف آن ، امري طبيعي جلوه مي كند . تمامي اين مجموعه ها ، با توجه به توضيحات فوق ، نيازمندي مكاني براي نگهداري از محصولاتشان مي باشند لذا اجاره انبار در تهران را در دستور كار خود قرار مي دهند .

از مهمترين شهرك هاي صنعتي حومه تهران مي توان به شهرك هاي صنعتي پايتخت ، عباس آباد ، پرند ، خاوران ، شمس آباد ، پيشوا ، چاپ ، چرمشهر ، خوارزمي ، دماوند ٢ ، شهريار ، سالاريه ، فيروزكوه ، قرچك ، نصيرآباد و پارك فن آوري اطلاعات اشاره كرد . اجاره انبار در تهران براي هريك از هزاران واحد صنعتي فعال در اماكن فوق سبب مي شود تا امر توليد و ترخيص كالا با سرعت بيشتري انجام پذيرد و از آنجا كه زمان بسان گوهري با ارزش در نزد صنعتگران مي باشد ، اجاره انبار در تهران با شرايط خوب و منصفانه ، كمك شاياني به افزايش بازدهي مجموعه هاي فوق مي نمايد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره انبار جاده مخصوص کلیک کنید.

12345678910
last