رهن و اجاره ی دفتر اداری

يکشنبه 7 ارديبهشت 1399
13:13
قربانزاده

رهن و اجاره ی دفتر اداری
بارها به این نکته اشاره کرده ایم که انجام معاملات و خرید و فروش ملک برای افراد عادی کار آسانی نیست زیرا اشخاص کلاهبردار و سودجو در کمین این افراد هستند و فقط با یک غفلت کوچک و نا آگاهی امکان دارد که سرمایه افراد بی اطلاع از بین برود. حال در نظر بگیرید که این ملک تجاری یا صنعتی بوده و از ارزش بالایی برخوردار باشد ، مثلا تصور کنید شخصی را که به دنبال خرید کارخانه ای بزرگ و خط تولیدی عظیم است ، یا صنعتگری به دنبال رهن و اجاره کارگاه برای راه اندازی کسب و کار خود میباشد .
شما برای خرید یک دفتر کار یا رهن و اجاره ی دفتر اداری به چه ویژگی هایی توجه میکنید ؟ موقعیت آن ملک ؟ قمت فروش یا اجاره ی آن ؟ فاصله ی ملک با محل زندگی خود؟ ممکن است با خود بگویید یک ملک اداری یا دفتر کار خوب ، باید تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد.
اما جالب اینجاست که فقط این‌ها کافی نیست بلکه باید نکات مهم‌تری را هم در نظر بگیرید که البته ممکن است این نکات با توجه به نیاز هر فرد و فعالیت و شغل وی متفاوت باشد.
قبل از مسئله ی خرید یا رهن و اجاره دفتر اداری باید بدانید که ملک اداری معمولاً یک آپارتمان است و به ملکی گفته می‌شود که شهرداری خود به آن مجوز اداری داده است. می‌توان از این املاک به صورت قانونی و رسمی برای راه‌اندازی دفاتر مختلف اداری استفاده کرد. پس در این حالت شما در واقع ملکی را خریداری می‌کنید که هدف از ساخت آن صرفاً انجام فعالیت‌های کاری و ایجاد دفتر کار بوده است.
اما موارد دیگری نیز در این بین وجود دارد که با عنوان ملک با موقعیت اداری به فروش یا اجاره میرسد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره ی دفتر اداری کلیک کنید.


[ بازدید : 394 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]