رهن دفتر اداری

دوشنبه 8 ارديبهشت 1399
10:10
قربانزاده

رهن دفتر اداری
آیا شما به عنوان فردی که به دنبال خرید و رهن دفتر اداری میباشد اطلاعات کافی در رابطه با این نوع املاک را دارید؟ در این موقعیت باید به چه نکاتی توجه شود؟ باید بگوییم بعد از اینکه ملک اداری و تجاری مورد نظر خود را پیدا کردید باید در یک دفتر مشاور املاک معتبر مبایعه نامه تنظیم کنید برای انجام این کار باید موارد ذیر را به یاد داشته باشید.
در هنگام تنظیم مبایعه نامه حتما مالک باید حضور داشته باشد.
اصل سند مالکیت باید همراه مالک باشد و خریدار باید آنرا روئیت کند.
نوع کاربرد ملک بسیار اهمیت دارد ، زیرا دفتر کار یا میتواند موقعیت اداری داشته باشد یا ملک اداری باشد یعنی شهرداری جواز اداری به آن ملک واگذار کرده باشد .
شما باید تعهداتی که در مبایعه نامه ذکر شده را به خوبی مطالعه نمایید و اگر ابهامی در آن وجود داشت جهت شفاف سازی از مشاور املاک سوال نمایید.
بابت تمام وجوه و چکهای پرداختی از فروشنده رسید دریافت نمایید.
بعداز امضای مبایعه نامه اصل آن راتحویل بگیرید.
اصل سند مالکیت بعد از تنظیم مبایعه نامه در املاک سپرده میشود و از تنظیم کننده مبایعه نامه بخواهید تا در متن مبایعه نامه این موضوع ذکر شود.
باید دقت داشته باشید که قبل از انتقال مالکیت از سازمان تامین اجتماعی استعلامی مبنی بر نداشتن بدهی بگیرید تا ملک مورد معامله فاقد بدهی به تامین اجتماعی باشد. زیرا ممکن است پیگیری نکردن این موضوع موجب خسارات مالی برای خریدار شود.
مسلما همه ی ما این روزها ، به دلیل شرایط اقتصادی یا سیاسی خاصی که در جامعه مان حکمفرماست ، تا حدودی با گرانی و مشکلات مالی خود و محیط پیرامون ، دست و پنجه نرم میکنیم و در تلاشیم تا میتوانیم از هزینه های زندگی خود کم کرده
و فشار مالی زیادی را متحمل نشویم . این موضوع بیشتر از هر چیزی بر کسب و کار ، بازار شغل ، صنعت تولید ، و از این قبیل موارد ، تاثیر بسزایی دارد .
در مورد خرید یا رهن دفتر اداری یا هر ملک دیگری نیز این گرانی تاثیر زیادی داشته است . افرادی که در گذشته به راحتی میتوانستند ، به خرید و فروش ملک به چشم یک سرمایه گذاری نگاه کنند ، دیگر مانند گذشته به راحتی روی سرمایه ی خود ریسک نمیکنند .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن دفتر اداری کلیک کنید.


[ بازدید : 401 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]