کارگاه ارزان قیمت

چهارشنبه 14 اسفند 1398
10:06
قربانزاده

کارگاه ارزان قیمت
قبل از اقدام برای خرید یا رهن و اجاره کارگاه ارزان قیمت بهتر است که در ارتباط با کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید خوب فکر کنید و از صاحبان این کسب و کار که برای مدت طولانی در آن موفق بودند و به اصطلاح سابقه خوبی در این زمینه دارند تحقیقات لازم را در مورد ویژگیهای کارگاه در آن منطقه انجام دهید. در مورد جزئیات و امتیازات ملک مناسب برای راه اندازی این شغل سوال بپرسید و با در نظر گرفتن جمیع فاکتورهایی که بدست می‌آورید نسبت به اجاره یا رهن آن ملک اقدام کنید.
اگر به دنبال اجاره سوله ، سالن، انبار یا اجاره کارگاه ارزان قیمت با قیمت مناسب هستید یکی از بهترین گزینه ها می تواند شهرک صنعتی چهاردانگه باشد. این شهرک صنعتی بهترین فرصت برای اجاره کارگاه ارزان قیمت یا سالن های زیر ۱۰۰۰ متر می باشد.عمده فعالیت های صنعتگران وتولید کنندگان دراین شهرک صنعتی مرتبط با صنعت چوب و مبلمان است.که به دلیل نزدیکی به یافت اباد فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان بوجود آورده است.

از دیگر گزینه ها برای خرید سوله ،سالن یا اجاره کارگاه ارزان قیمت و راه اندازی یک کسب و کار ، شهرک صنعتی شمس آباد واقع در جنوب استان تهران را میتوان در نظر داشت.
این شهرک صنعتی با وسعتی بالغ بر ۳ هزار هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه محسوب می‌گردد.پس میتواند از گزینه های مناسب برای اجاره کارگاه ارزان قیمت باشد. موقعیت مکانی شهرک صنعتی شمس‌آباد در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران – قم در مجاورت شهر حسن‌آباد فشافویه و در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فاصله هشت کیلومتری از اولین ایستگاه راه آهن می‌باشد.

صنعتگرانی که در حوزه ی صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات ، در حال فعالیت هستند یا قصد راه اندازی کسب و کار در این حوزه ها را دارند میتوانند به خرید و اجاره ی ملک در شهرک صنعتی شمس آباد فکر کنند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب کارگاه ارزان قیمت کلیک کنید.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجاره کارگاه در تهران

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:13
قربانزاده

اجاره کارگاه در تهران

کارگاه، در لغت به معنی محل انجام کار اتاق یا ساختمانی است که هم فضا و هم ابزار(یا ماشین آلات ) مورد نیاز برای ساخت یا تعمیر کالا های ساخته‌ شده را ارائه می‌کند.

کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده‌ی او در آن جا کار می‌کند، از قبیل مؤسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی، ترابری، مسافربری، خدماتی، تجاری، تولیدی، اماکن عمومی و امثال آن‌ها. کلیه‌ی تأسیساتی که به اقتضای کار متعلق به کارگاه‌اند، از قبیل نمازخانه، ناهارخوری، تعاونی‌ها، شیرخوارگاه، مهد کودک، درمانگاه، حمام، آموزشگاه حرفه‌ای، قرائت‌خانه، کلاس‌های سوادآموزی و سایر مراکز آموزشی و اماکن مربوط به شورا و انجمن اسلامی و بسیج کارگران، ورزشگاه و وسایل ایاب و ذهاب و نظایر آن‌ها جزء کارگاه می‌باشند.

کارگاه ها طبیعتا” فاقد امور اداری و مالی مستقل هستند و بنابر این ، مدیریت مسؤول کارگاه حتی بیش از مدیریت اجرائی کارخانه جنبه ای منحصرا” فنٌی دارد : شخصی است متخصص و به خصوص مجرٌب امٌا به طورکلٌی هر کارخانه و هر کارگاه ، یک واحد تولیدی شناخته شده مدیریت آنان تا حدودی از مباحث مدیریت تولید است .

در این بین کارگاه‌ های عمرانی و ساختمانی قبل انجام پروژه های مختلف بعد از اجاره کارگاه در تهران باید از امکانات و شرایطی برخوردار شوند که اجرای عملیات را در آنها میسر سازد. طبیعتا یک کارگاه عمرانی یا ساختمانی به امکانات و شرایط مطلوب برای اجرای پروژه نیازمند است.
یکی از پیشنهاد های مفید در امر اجاره کارگاه در تهران مراجعه به شهرک های صنعتی میباشد . برای مثال شهرک صنعتی شمس آباد را در نظر بگیرید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره کارگاه در تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید و فروش کارگاه

دوشنبه 12 اسفند 1398
10:28
قربانزاده

خرید و فروش کارگاه
درمورد خرید و فروش کارگاه و سالن ها و فضایی از این قبیل که برای کسب و کارهای نسبتا کوچک تر و تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرد مسئله ی قابل توجهی که باید قبل از هر اقدامی در رابطه اش تحقیق کرد ، کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با کاربری ، نوع ساخت ، مصالح استفاده شده و محل دقیق قرار گیری ملک میباشد.

سوله های صنعتی به دلیل کاربری های متفاوت و منحصر به فردی که دارند قابل توجه قشر بزرگی از صنعتگران بوده و همچنین به دلیل بالا بودن متقاضیان سوله صنعتی و خرید و فروش کارگاه مقاومت سوله ها بالا رفته و منسجم تر شدند ودر ابعاد بزرگ ساخته شده و در مجموع ساختار متفاوتی پیدا کرده اند ، تا صنعتگرانی که به فکر ایجاد تولیدی و کسب و کار کوچکی هستند بتوانند با بودجه ای که در اختیار دارند در مناطق متفاوت ، فضایی را برای خود خریداری کرده یا اجاره کنند.

از طرفی یکي از راه های سرمايه‌گذاري در ايران که همیشه طرفدار زیادی داشته است و بخش زيادي از سرمايه‌هاي افراد به آن سمت سرازير مي‌گردد، املاک است . طی چهار دهه‌ی گذشته، بخش املاک و مستغلات و خرید و فروش کارگاه و سوله و املاک صنعتی همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد ایران بوده است و نقش عمده‌ای در تولید ناخالص داخلی، اشتغال و سرمایه‌گذاری داشته و به عنوان محرک بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی عمل کرده است.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید و فروش کارگاه کلیک کنید.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کارگاه ارزان

يکشنبه 11 اسفند 1398
9:53
قربانزاده

کارگاه ارزان
به طور قطع نمیتوان منکر این موضوع شد که پیشرفت جامعه برای برطرف کردن نیازهای انسانی، منجر به تاسیس کارخانه های متعدد و یا ایجاد خط تولید های بسیار شده است. هر کدام از این کارخانه ها یا کارگاه ارزان و خطوط تولید که راه اندازی میشوند ، بخشی از نیازهای انسان را برطرف می کند.

برای مثال یکی از مزیت های راه اندازی این کسب و کارها تولید اشتغال است. برای تاسیس کارخانه یا کارگاه نیازمند به افراد ماهر و نیمه ماهر می باشد؛ که هرکدام در بخشی از این خط تولید به فعالیت می پردازند. تاسیس یا راه اندازی خط تولید مثلا خرید کارخانه یا کارگاه ارزان , باعث کاهش بیکاری نیروی کار شده و افراد زیادی مشغول به کار می شوند. بنابراین تاسیس کارخانه نیز جزئی از کسب و کار به حساب می آید.

همانطور که مشخص میباشد همواره در ایجاد یا توسعه انواع مشاغل نیاز به محوطه های بزرگ وجود دارد.که برای این امر سوله ها بهترین گزینه هستند.سوله های جدید کیفیت و استحکام بیشتری نسبت به مدل های قدیمی خود دارند. همچنین این سوله ها زمان ساخت کمتری نسبت به گذشته دارند که این ویژگی ها سوله ها را بسیار جذاب کرده است، و نیاز صنعتگرانی که در پی کارگاه ارزان و فضایی برای صنعت خود هستند را به راحتی پاسخگو میباشد.

خرید و فروش املاک صنعتی در شهرك هاي صنعتي نسبت به مناطق دیگر شهری آسان تر میباشد.
زیرا شهرک های صنعتی مطابق با اصول فني ومهندسي احداث مي گردند و ضمن رعايت ضوابط و مقررات زيست محيطي ، از قابليت هاي مناسب جهت سرمايه گذاري در اكثر رشته هاي صنعتي برخوردار مي باشند و پرداخت هزينه حق انتفاع و بهره برداري از تاسيسات بصورت نقد و اقساط امكان پذير مي باشد. و حتی نيازي به اخذ مجوزهاي جداگانه از ادارات و سازمانهاي متعدد نيست. مورد دیگری که باید بدانید این است که شهركهاي صنعتي از قانون شهرداريها مستنثي هستند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب کارگاه ارزان کلیک کنید.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجاره کارگاه

شنبه 10 اسفند 1398
11:02
قربانزاده

اجاره کارگاه

اجاره املاک صنعتی مثل خرید مغازه ، اجاره کارگاه ، راه اندازی کارخانه و … یکی از مسائلی است که بیشتر از اجاره‌ی یک ملک مسکونی با حساسیت‌ های خاص روبرو بوده ونکات و قلق هایی وجود دارد که با دانستن آنها بهتر و راحت‌ تر می‌توانید به مشاور املاک مراجعه کنید و موارد مناسب خود را بیابید و قبل از عقد قرار داد با دقت آن ها را بسنجید.
شاید مناطق زیادی وجود داشته باشد که بتوان خانه‌های مسکونی مناسبی در آن‌ها یافته و زندگی کرد؛ اما طبیعتاً درباره‌ی اجاره ملک تجاری و صنعتی نمی‌توان به سادگی هر مغازه‌ یا کارگاهی را انتخاب کرد زیرا حساسیت‌های شغلی از اهمیت زیادی برخوردارند و قبل از اجاره ملک تجاری و صنعتی باید آن‌ها را در نظر گرفت.

سال‌هاست که صنعتگران زیادی به دنبال احداث خط تولید و خرید یا حتی اجاره کارخانه هستند و به همین دلیل این روزها کار تولید بسیار دشوار و مردافکن شده و بسیاری را نیز از میدان به درکرده است، همچنان هر کسی سعی می‌کند در این عرصه بماند و بجنگد.

ازچالش‌هایی که یک تولیدکننده یا صنعتگر برای زنده نگه‌داشتن چرخه تولید ، یا کسب و کار خود دارد , نبود فضای مناسب برای کسب‌وکارش میباشد. بسیار اتفاق می‌افتد که در جریان راه‌اندازی یا احداث واحد صنعتی، به اصطلاح، کار لنگ می‌شود و حتی بسیاری اوقات اتفاق می‌افتد که واحد صنعتی در نیمه‌ های راه متوقف می‌شود. پس برای جلوگیری از این اتفاق، اولین کاری که باید کرد این است که به میزان سرمایه نگاه کرد و یک برآورد هزینه دقیق از کار داشت.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره کارگاه کلیک کنید.


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رهن کارگاه

پنجشنبه 8 اسفند 1398
9:38
قربانزاده

رهن کارگاه
یک ملک تجاری یا صنعتی انواع مختلفی از کاربری‌ها را ممکن است داشته باشد. برای مثال یک مغازه ممکن است به منظور تأسیس یک فروشگاه پوشاک اجاره شود و یا اینکه بعنوان داروخانه از آن استفاده شود . یا رهن کارگاه برای تولید پوشاک باشد یا لوازم صنعتی تولید شود. کاربری‌های دیگری مانند رستوران، مکانیکی، سوپرمارکت، فست فود و… نیز وجود دارند که به طور طبیعی جزو عوامل تعیین‌کننده برای اجاره ی یک مغازه محسوب می‌شوند.و همچنین کاربری های دیگری برای خرید یا رهن کارگاه .

به عبارت دیگر هم منطقه‌ی جغرافیایی، هم متراژ و هم هزینه‌ی اجاره همگی در درجه‌ی اول به نوع کاربری بستگی دارند. در هنگام اجاره ملک تجاری یا صنعتی باید دقت بیشتری داشته باشید تا خرید ملک. نباید مبلغ اجاره بیش از توانتان باشد.

ممکن است در اوایل کسب و کارتان زیاد پررونق نباشد یا مشکلاتی پیش آید؛ پس بهتر است مبلغ اجاره طوری باشد که توان پرداخت آن را داشته باشید. رهن و اجاره املاک صنعتی موضوعی نیست که آن را ساده بگیرید باید به نوع ملکی که اجاره می‌کنید نیز دقت داشته باشید.

آیا ملک مورد نظر شما برای راه‌اندازی اداره و شرکت اجاره خواهد شد؟ یا قصد ایجاد مرکز تفریحی، فروشگاه، رستوران و … را دارید. باید ببینید که ملک اجاره‌ای برای هدف شما مناسب است یا خیر.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن کارگاه کلیک کنید.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش گارگاه

چهارشنبه 7 اسفند 1398
10:13
قربانزاده

فروش کارگاه

در حوزه ی خرید و فروش کارگاه ، رهن و اجاره سوله ، خرید و فروش کارخانه و مغازه و اجاره ی املاک صنعتی ، ایجاد سایت اینترنتی طرفدار زیادی پیدا کرده و مشاوران املاک در تلاشند بهترین سایت اینترنتی با فایلینگ مناسب به همراه مقالات پر بار تر راه اندازی کنند.

مشاور املاک صنعتی هیراد نیز از قافله جا نمانده و با ایجاد سایت هایی با مطالب مفید و به روز ، فایلینگ مرتب و طبقه بندی شده با دسته های خرید و فروش ، رهن و اجاره ، سوله ، مغازه ، زمین های صنعتی ، کارخانجات و کارگاه و ممالک صنعتی دیگر … در اختیار متقاضیان محترم در تهران و حومه ی استان تهران میباشد.

در برخی موارد ممکن است صنعتگرانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند ، به علت شرایط متناسب با کارشان به دنبال ملکی با متراژ خاصی باشند و نتوانند ملک مناسبی با متراژ و شرایط مورد نظر را در شهر بیایند.یا حتی افرادی که برای سرمایه گذاری به دنبال خرید و فروش کارگاه ، سوله ها ، کارخانجات یا املاک صنعتی دیگر هستند . در این صورت از بهترین پیشنهاد های ممکن میتواند شهرک های صنعتی موجود در اطراف تهران باشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب فروش کارگاه کلیک کنید.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید کارگاه

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:14
قربانزاده

خرید کارگاه

بیشتر مردم تصور می کنند که مشاوران املاک تنها وظیفه جمع آوری مبالغ پرداختی را داشته و مشتریان را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند! اما مشاوره املاک یکی از دسته مشاغل خدماتی پر دردسر بوده که وظایف بسیاری را بر عهده دارد.

اگر هم اکنون در حال مطالعه ی این مقاله هستید ، مطمئنا یک صنعتگر یا تولیدکننده هستید که به دنبال یک فضا برای راه اندازی کسب و کارتان بوده و به فکر جست و جوی ملک مورد نظرتان در سایت های اینترنتی افتاده اید.
در حوزه ی خرید کارگاه ، رهن و اجاره سوله ، خرید و فروش کارخانه و مغازه و اجاره ی املاک صنعتی ، ایجاد سایت اینترنتی طرفدار زیادی پیدا کرده و مشاوران املاک در تلاشند بهترین سایت اینترنتی با فایلینگ مناسب به همراه مقالات پر بار تر راه اندازی کنند.

مشاور املاک صنعتی هیراد نیز از قافله جا نمانده و با ایجاد سایت هایی با مطالب مفید و به روز ، فایلینگ مرتب و طبقه بندی شده با دسته های خرید و فروش ، رهن و اجاره ، سوله ، مغازه ، زمین های صنعتی ، کارخانجات و کارگاه و ممالک صنعتی دیگر … در اختیار متقاضیان محترم در تهران و حومه ی استان تهران میباشد .

بنابراین صنعتگرانی که بدنبال خرید کارگاه و کارخانه و راه اندازی کسب و کار جدید بوده و ملکی با شرایط خاص خود میطلبند ، میتوانند با مراجعه به سایت های املاک صنعتی هیراد ، ملکی مناسب با شرایط خود را بیایند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید کارگاه کلیک کنید.


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سوله صنعتی غرب تهران

دوشنبه 5 اسفند 1398
11:39
قربانزاده

سوله صنعتی غرب تهران

با استناد بر تحقیقات و گغته های کارشناسان و فعالان صنعتی در سال های پیش ، به دلیل رشد اقتصادی منفی که اقتصاد ایران با آن مواجه بوده، معمولا سوله‌های واحدهای اقتصادی در شهرک‌های مختلف مثل سوله صنعتی غرب تهران کمتر متقاضی داشتند، اما با توجه به اینکه با ورود به سال 94 و تفاهم اولیه میان ایران و گروه 1+5، رشد اقتصادی کشور مثبت شده بود به نظر می‌رسید برخی متقاضیان به فکر ایجاد کسب و کار افتاده‌اند و از آنجا که خرید سوله از همان سال ها یکی از مرحله‌های اولیه ایجاد کار محسوب ‌میشد،‌ تقاضا برای خرید سوله صنعتی غرب تهران افزایش یافت.

البته بد نیست توضیح مختصری از خود سوله ها دهیم . سوله سازه‌ای فلزی و شیب‌ دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص، طراحی و ساخته می‌شود، از این نوع سازه‌ها در کارخانه‌ها، انبارها، آشیانه‌های هواپیما، مرغداری‌ها، سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌های بزرگ، تعمیرگاه‌ها و . . . استفاده می‌شود. وزن و ابعاد سوله هم به عامل کاربردی ان بستگی دارد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب سوله صنعتی غرب تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجاره سوله با برق صنعتی غرب تهران

دوشنبه 5 اسفند 1398
10:44
قربانزاده

اجاره سوله با برق صنعتی غرب تهران
پیشرفت روزافزون در اینترنت و فضای مجازی سبب کاهش رونق کسب و کارهای سنتی شده و این کسب و کار ها را بیشتر به مشاغل اینترنتی تبدیل کرده است . دیگر مثل سال‌های گذشته از آگهی‌های روزنامه برای خرید کارخانه و مشاهده قیمت زمین یا اجاره سوله با برق صنعتی غرب تهران , اجاره و خرید و فروش و در کل تمامی موارد مربوط به املاک صنعتی استفاده نمی‌شود و این آگهی‌های روزنامه‌ای جای خود را به آگهی‌های اینترنتی دادند.

البته درست است که آگهی های اینترنتی از نظر وقت و هزینه به نفع مشتریان و کاربران شده اما همین موضوع باعث ورود افراد غیرمتخصص به حوزه خرید و فروش در زمینه املاک صنعتی نیز شده است.

یکی از مشکلاتی که صنعتگران با آن مواجه‌اند یافتن فضای مناسب برای کسب و کار خودشان است. اجاره سوله با برق صنعتی غرب تهران از همان گزینه هایی است که متقاضی زیادی داشته و باید یک مشاور املاک صنعتی , کاربر یا مشتری خود را با اطلاعات کامل و جامع و فایلینگ قوی خود به خوبی راهنمایی کند.

بیشتر مردم تصور می کنند که مشاوران املاک تنها وظیفه جمع آوری مبالغ پرداختی را داشته و مشتریان را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند! اما مشاوره املاک یکی از دسته مشاغل خدماتی پر دردسر بوده که به طور عادی وظایف بسیاری بر عهده آن می باشد. برای مثال اجاره سوله با برق صنعتی غرب تهران را در نظر بگیرید یک مشاور حرفه‌ای املاک در این حیطه باید فهرستی تنظیم کند و آن را به متقاضیان ارائه دهد و برای مشاوره بهتر به متقاضی ملک باید ملک های بسیاری را از قبل توسط مشاور کارآزموده با یکدیگر مقایسه و بررسی کرده باشد .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره سوله با برق صنعتی غرب تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]