اجاره کارگاه در تهران

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:13
قربانزاده

اجاره کارگاه در تهران

کارگاه، در لغت به معنی محل انجام کار اتاق یا ساختمانی است که هم فضا و هم ابزار(یا ماشین آلات ) مورد نیاز برای ساخت یا تعمیر کالا های ساخته‌ شده را ارائه می‌کند.

کارگاه محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده‌ی او در آن جا کار می‌کند، از قبیل مؤسسات صنعتی، کشاورزی، معدنی، ساختمانی، ترابری، مسافربری، خدماتی، تجاری، تولیدی، اماکن عمومی و امثال آن‌ها. کلیه‌ی تأسیساتی که به اقتضای کار متعلق به کارگاه‌اند، از قبیل نمازخانه، ناهارخوری، تعاونی‌ها، شیرخوارگاه، مهد کودک، درمانگاه، حمام، آموزشگاه حرفه‌ای، قرائت‌خانه، کلاس‌های سوادآموزی و سایر مراکز آموزشی و اماکن مربوط به شورا و انجمن اسلامی و بسیج کارگران، ورزشگاه و وسایل ایاب و ذهاب و نظایر آن‌ها جزء کارگاه می‌باشند.

کارگاه ها طبیعتا” فاقد امور اداری و مالی مستقل هستند و بنابر این ، مدیریت مسؤول کارگاه حتی بیش از مدیریت اجرائی کارخانه جنبه ای منحصرا” فنٌی دارد : شخصی است متخصص و به خصوص مجرٌب امٌا به طورکلٌی هر کارخانه و هر کارگاه ، یک واحد تولیدی شناخته شده مدیریت آنان تا حدودی از مباحث مدیریت تولید است .

در این بین کارگاه‌ های عمرانی و ساختمانی قبل انجام پروژه های مختلف بعد از اجاره کارگاه در تهران باید از امکانات و شرایطی برخوردار شوند که اجرای عملیات را در آنها میسر سازد. طبیعتا یک کارگاه عمرانی یا ساختمانی به امکانات و شرایط مطلوب برای اجرای پروژه نیازمند است.
یکی از پیشنهاد های مفید در امر اجاره کارگاه در تهران مراجعه به شهرک های صنعتی میباشد . برای مثال شهرک صنعتی شمس آباد را در نظر بگیرید.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره کارگاه در تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]