خرید کارخانه ارزان قیمت

پنجشنبه 3 بهمن 1398
13:43
قربانزاده

خرید کارخانه ارزان قیمت

میدانید که راه اندازی هر کسب و کاری در هر مقیاسی می تواند صاحب آن را با چالش های فراوانی روبه روکند ، خصوصا اگر این کسب و کار راه اندازی یک خط تولیدی و خرید کارخانه ارزان قیمت باشد. به تصور خیلی از افراد که علاقه ای به تولید و راه اندازی کسب و کاری مثل کارخانه دارند، مهمترین چالش و مشکل پیش روی آنها نبود سرمایه کافی و یا کمبود نقدینگی است.

اما سئوال اصلی این است که براستی تنها مشکل اصلی کارخانه ها و کسب وکار ها نبود سرمایه است که حتی افراد نمیتوانند به خرید کارخانه ارزان قیمت و کم هزینه نیز فکر کنند. و در مواردی راه اندازی این نوع کسب و کار ها را ریسک بزرگی میدانند. با کمی تحقیق و بررسی در اوضاع نا بسامان کارخانه ها ی تولید کشور میتوان به نتایج قابل توجهی برای راه اندازی کارخانه ها دست یافت که در این مقاله قصد داریم به تعدادی از مهترین انها در این بخش اشاره کنیم.

اکثر افراد تصور می کنند که تاسیس کارخانه مخصوص افراد خاصی است و یا اینکه اصولاً عاقلانه نیست که افرادی با سرمایه کم و مثلاً زیر چند صد میلیون به سرمایه گذاری تولید فکر کنند یا حتی به سراغ خرید کارخانه ارزان قیمت روند.

البته کسی منکر این امر نیست که احداث یک کارخانه نیازمند سرمایه و قدرت ریسک کافی می باشد. عبارات تاسیس کارخانه ، احداث کارخانه و راه اندازی کارخانه معمولاً به یک معنی به کار می روند لیکن ما تاسیس کارخانه را معمولاً نقطه شروع یک کارخانه قبل از هر اقدام عملی می دانیم و معمولاً در این مرحله تاسیس به اموری همچون ثبت شرکت تولیدی، اخذ جواز تاسیس و … پرداخته می شود .

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب خرید کارخانه ارزان قیمت کلیک کنید.


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]