رهن و اجاره کارخانه تهران

دوشنبه 30 دی 1398
14:25
قربانزاده

رهن و اجاره کارخانه تهران

درچند دهه اخیر احداث کارخانه ها و واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی در اکثر کشورهای در حال توسعه مورد توجه قرار گرفته است اما بررسی تجربه های موفق دراین زمینه و مقایسه آنها با موارد ناموفق عوامل تعیین کننده این موفقیت را روشن میسازد. در تمام دنیا مؤثرترین بخش اقتصادی، کارخانه ها و واحد های صنعتی هستند و در بین آنها صنایع کوچک و متوسط از اهمیت ویژه برخوردارند و از مهمترین ارگان های درآمدی صنعتی به شمار می آیند .

استقرار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با حداقل هزینه و حداکثر کارآمدی، شاهراه تحقق اقتصاد مقاوتی است چراکه شهرک های صنعتی به طور کلی یکی از بازوهای توانمند اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند.

همانطور که در مطالب گذشته به آن اشاره کردیم , تعیین محل مناسب برای کارخانه یکی از مهمترین مراحل تاسیس کارخانه است زیرا نتایج این تصمیم گیری که در دراز مدت مشخص میگردد از لحاظ اقتصادی اجتماعی زیست محیطی تاثیر گذار است. این ماجرا در مورد خرید یا رهن و اجاره کارخانه نیز به همان اندازه تاثیر گذار است .
این تصمیم گیری دارای تاثیر مستقیم در سودهی کارخانه میزان سرمایه گذاری اولیه بوده و همچنین تاثیر کلیدی درقیمت تمام شده محصولات خواهد داشت. در این بین یکی از بهترین گزینه ها برای احداث و رهن و اجاره کارخانه تهران شهرک های صنعتی در مناطق مختلف میباشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب رهن و اجاره کارخانه تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]