اجاره سوله در غرب تهران

دوشنبه 23 دی 1398
13:17
قربانزاده

اجاره سوله در غرب تهران
به طور کلی سازه سوله به سازه ای گفته می شود که دارای سقفی شیب دار می باشد . سازه سوله به صورتی می باشد که برای ساخت آن می بایست مهندسین خاصی روی تمامی مراحل انجام سوله نظارت داشته باشند چرا که بسیار حساس بوده و نیازمند دقت فراوانی می باشد.

از سازه سوله در مکان های مختلفی استفاده می شود که از میان ان ها می توان به سوله مرغداری ها، سوله دامداری ها، کارخانه های تولیدی و … اشاره کرد. همانطور که می دانید، شهرک صنعتی به مجموعه ای متمرکز از کارخانه ها و کارگاه هایی گفته می شود که در فاصله ای معین از شهرها (حداقل ۲۰ کیلومتر) ساخته می شوند .

املاک صنعتی فتح تهران

حفظ فاصله این شهرک ها از شهرهای اصلی به دلیل عدم آلودگی صوتی ، هوا و محیط زیست شهر بواسطه فعالیتشان و همچنین مصرف منابع آن می باشد ، فاصله ای که چنانچه زیاد هم شود نیروی کار و منابع انسانی برای پیمودن همه روزه این مسیر به دردسر می افتند لذا شناسایی فاصله ای بهینه قدم اول برای طراحی و ساخت این مراکز و بعد از این مرحله خرید کارگاه و یا اجاره سوله در غرب تهران می باشد.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب اجاره سوله در غرب تهران کلیک کنید.


[ بازدید : 376 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به املاک صنعتی هیراد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]